HEBAHAN

  • TIADA KEKOSONGAN JAWATAN BUAT MASA INI. Sekiranya, anda ada menerima sebarang makluman BUKAN daripada PORTAL RASMI MUZIUM NEGERI TERENGGANU yang TERKINI, sila abaikan. Maklumat lanjut anda boleh menghubungi terus KETUA BAHAGIAN PENTADBIRAN DAN INTEGRITI, Puan Nik Nurul Nadia binti Nik Pa di talian .09-632.1207. Terima kasih dan Harap Maklum.

  • PENAFIAN BAHASA : Tuan/Puan yang dikasihi sekalian, laman yang akan dipaparkan selepas proses pengalihan bahasa adalah secara automatik oleh komputer. Kebarangkalian untuk kandungan itu berbeza daripada maksud sebenar tidak dapat dielakkan. Kami tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kerosakan atau salah maklumat yang mungkin terjadi daripada kandungan yang telah dialih bahasa. Kandungan rasmi hanya pada laman yang asal yakni di dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris. Terima kasih didahulukan dan harap maklum.

Pencapaian Piagam Pelanggan

Ditulis pada . di dalam Uncategorised

Pencapaian Piagam Pelanggan,
Sektor Khidmat Pengurusan

BIL OBJEKTIF SASARAN
BILANGAN UNIT
1

Memantau Semua Jawatan Kosong Yang Diluluskan oleh JPA Diisi Sepenuhnya

( APR & SEPT )

Kali / Tahun
2 Memastikan Jawatan Kenaikan Pangkat Yang Diluluskan Mengikut Waran, Dipenuhi

2

 ( APR & SEPT )

Kali / Tahun
3 Memastikan Stok / Aset Dibeli Secukupnya Di Semua Bahagian

4

( JAN, APR, JUL & OKT )

Kali / Tahun
4 Memastikan Semua Pegawai Dan Kakitangan Tetap/Sementara/Kontrak Mendapat Latihan Secukupnya

8 hari

Bergantung kepada kursus/latihan yang dipohon

Tahun
5. Memastikan Anggaran Belanjawan Tahunan Disiapkan Sebelum April 1 Kali / Tahun
6 Merancang Pembangunan ICT Jabatan

2

( JAN & DIS )

Kali / Tahun
7 Memastikan Bayaran Kepada Pembekal / Kontraktor Dibayar Dalam Tempoh Yang Digariskan 14 HARI Kali / Tahun
 
Lembaga Muzium Negeri Terengganu